Φυλλάδιο
Παρακαλούμε πριν από κάθε χρήση της ιστοσελίδας www.megamart.gr συμβουλευτείτε τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις χρήσης και βεβαιωθείτε ότι τους έχετε κατανοήσει και είστε απόλυτα σύμφωνοι με αυτούς ανεπιφύλακτα.
Τρόποι Αποστολής
Η αποστολή της παραγγελίας σας γίνεται με μία από τις πιο αξιόπιστες ελληνικές εταιρείες Courier που διαθέτει γραφεία σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, ενώ παράλληλα προσφέρει γρήγορη παράδοση. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας σας από τα καταστήματά μας. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας καλέστε μας στο 26610-95000.
Παράδοση προϊόντων
Η παράδοση των προϊόντων γίνεται εντός 2 έως 3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα πληρωμής της παραγγελίας. Για απομακρυσμένες περιοχές ο χρόνος παράδοσης θα είναι 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες.
Το www.megamart.gr δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη οποιασδήποτε ευθύνης σε περίπτωση καθυστέρησης των παραδόσεων λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών, lock down και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας που μπορεί να επηρεάσει τους χρόνους παράδοσης.
Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, θα σας δοθεί ο αριθμός αποστολής. Μπορείτε να δείτε πού βρίσκετε το δέμα σας κάνοντας κλικ εδώ και συμπληρώνοντας τον αριθμό. Θα βρείτε τον αριθμό αποστολής στο email που σας ενημερώνει για την επιτυχή αποστολή της παραγγελίας σας, καθώς επίσης και στο e-shop μας, στον λογαριασμό σας, κάνοντας κλικ στην παραγγελία σας, εφόσον έχετε κάνει είσοδο – εγγραφή πρωτίστως.
Έξοδα Αποστολής
• Για αγορές άνω των 49€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν – Μόνο για Κέρκυρα.
• Για αγορές κάτω των 49€ τα έξοδα αποστολής είναι 3.90€ .
Τρόποι Πληρωμής
1. Με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα
Αν διαθέτετε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (ανεξαρτήτου τράπεζας), μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την ηλεκτρονική φόρμα παραγγελίας μας.
Στην ΕΕ έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο διαδίκτυο ή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως πωλήσεων, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄οίκον πωλητή, εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – ακόμη κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη.
Η 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης δεν ισχύει για όλες τις αγορές. Μερικές από τις εξαιρέσεις είναι οι εξής:
Επισημαίνεται ότι ο κατάλογος αυτός είναι ενδεικτικός.
Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Για συμβάσεις παροχής υπηρεσιών, η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης. Ωστόσο, αν η λήξη της περιόδου υπαναχώρησης συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Η Τζέιν αγόρασε στο διαδίκτυο ένα εισιτήριο για τη συναυλία των U2 στην Ιρλανδία. Την επομένη διαπίστωσε ότι την ημέρα της συναυλίας θα έλειπε στο εξωτερικό και προσπάθησε να ακυρώσει την αγορά. Όμως, ο διαδικτυακός έμπορος αρνήθηκε να ακυρώσει την αγορά και να της επιστρέψει τα χρήματά της, καθώς η 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις συναυλίες.
Αντίθετα, αν αγοράσετε προϊόντα σε κατάστημα, βάσει της ενωσιακής νομοθεσίας δεν έχετε νόμιμο δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα (για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) εκτός αν είναι ελαττωματικά. Ωστόσο, πολλά καταστήματα παρέχουν οικειοθελώς στους καταναλωτές το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων εντός συγκεκριμένης προθεσμίας, υπό την προϋπόθεσή ότι έχουν την απόδειξη. Δείτε την απόδειξη ή ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφών που εφαρμόζει το κατάστημα όπου πραγματοποιήσατε τις αγορές σας.
Πώς να ακυρώσετε μια αγορά
Θα πρέπει να ενημερώσετε τον έμπορο ότι θέλετε να ακυρώσετε την αγορά σας. Δεν αρκεί να επιστρέψετε απλώς τα προϊόντα. Ο έμπορος οφείλει να σας προμηθεύσει ένα τυποποιημένο έντυπο υπαναχώρησης με το οποίο μπορείτε να τον ενημερώσετε για την απόφασή σας, χωρίς ωστόσο να υποχρεούστε να το χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε να ενημερώσετε τον έμπορο συγχρόνως με την επιστροφή των προϊόντων, π.χ., με την προσθήκη μιας γραπτής δήλωσης στα προϊόντα που επιστρέφετε ταχυδρομικώς, με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος ή με τη συμπλήρωση ηλεκτρονικού εντύπου επιστροφών στον ιστότοπο του εμπόρου.
Πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερών αφότου ενημερώσετε σχετικά τον έμπορο.
Ορισμένοι έμποροι μπορεί να μην σας χρεώσουν για την επιστροφή των προϊόντων. Ωστόσο, είναι υποχρεωμένοι να σας ενημερώσουν εκ των προτέρων (πριν από την παραγγελία σας) αν θα πρέπει να πληρώσετε σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας. Εάν δεν σας ενημερώσει ότι πρέπει να πληρώσετε για την επιστροφή, ο έμπορος πρέπει να καλύψει το σχετικό κόστος. Δεν υποχρεούστε να πληρώσετε κανένα ποσό για το οποίο δεν είχατε προηγουμένως ενημερωθεί.
Για ογκώδη προϊόντα (όπως μεγάλες οικιακές συσκευές), ο έμπορος οφείλει να σας δώσει τουλάχιστον μια εκτίμηση του κόστους επιστροφής τους. Ωστόσο, τα ογκώδη προϊόντα που αγοράσατε εκτός καταστήματος, από κατάλογο ή από κατ’ οίκον πωλητή, και που σας παραδόθηκαν αμέσως πρέπει να παραλαμβάνονται πάντα από τον έμπορο με δικά του έξοδα.
Ο έμπορος οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.
Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας. Ο έμπορος όμως μπορεί να σας χρεώσει πρόσθετα έξοδα αποστολής εάν έχετε ζητήσει μη τυποποιημένη παράδοση (όπως επείγουσα παράδοση).
Έχετε πάντα το δικαίωμα σε ελάχιστη 2ετή εγγύηση χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το προϊόν στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία.
Η 2ετής αυτή εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Ωστόσο, η νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να σας παρέχει επιπλέον προστασία.
Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε.
Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων.
Ενδεχομένως δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν το πρόβλημα είναι ασήμαντο, π.χ. μια γρατζουνιά σε θήκη CD.
Τα καταστήματα ή οι κατασκευαστές σάς προσφέρουν συχνά συμπληρωματική εμπορική εγγύηση , η οποία είτε περιλαμβάνεται στην τιμή πώλησης του προϊόντος είτε χρεώνεται επιπλέον.
Η συμπληρωματική αυτή εγγύηση σάς παρέχει μεγαλύτερη προστασία αλλά σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά ή μειώνει την ελάχιστη 2ετή εγγύηση, την οποία δικαιούστε πάντα σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ.
Ομοίως, εάν ένα κατάστημα σάς πωλεί ένα νέο προϊόν φθηνότερα και ισχυρίζεται ότι δεν έχετε εγγύηση, αυτό σημαίνει μόνο ότι δεν έχετε συμπληρωματική προστασία. Έχετε πάντα το δικαίωμα σε δωρεάν 2ετή εγγύηση αν το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά.
Η Κάρλα αγόρασε ένα πιστολάκι μαλλιών με 6μηνη εγγύηση από τον πωλητή. Όταν χάλασε μετά από 8 μήνες, το πήγε πίσω στο κατάστημα. Ο υπάλληλος του καταστήματος τής είπε ότι η εγγύησή της είχε λήξει και ότι δεν δικαιούταν επιστροφή χρημάτων.
Η Κάρλα ορθώς του υπέδειξε ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ περί προστασίας των καταναλωτών, είχε δικαίωμα σε δωρεάν πλήρη 2ετή εγγύηση και ότι η 6μηνη εγγύηση που παρείχε ο έμπορος παρείχε μόνο πρόσθετες υπηρεσίες. Το κατάστημα συμφώνησε να αντικαταστήσει το πιστολάκι.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.megamart.gr, υπό τους όρους και προϋποθέσεις που παρουσιάζονται παραπάνω. Για οποιαδήποτε διαφορά ή αντιδικία ,αρμόδια είναι τα δικαστήρια Κέρκυρας. Η χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή όλων των παραπάνω όρων και προϋποθέσεων. Εάν ο χρήστης διαφωνεί με κάποιους ή όλους τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος, οφείλει να απέχει από τη χρήση του, αλλιώς δηλώνει ότι έχει αποδεχτεί ανεπιφύλακτα, όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις λειτουργίας του.